• יו"ר החברה: פרופ' רן בליצר
  • משנה ליו"ר החברה: מלי קושא
  • גזברית: ד״ר לילך צולר
  • מזכיר: ד״ר מוטי חיימי
הסטוריז של DoctorsOnly:
חדשות

מכשיר MRI חדש בעכו עבור חברי כל קופות החולים

שיתוף פעולה בין קופ"ח לאומית לביה"ח אסותא חיפה יאפשר זמינות לבדיקות MRI | המכשיר, המוקם כעת בניידת, יועבר למבנה קבוע במרכז רפואי שתקים אסותא בעכו ויכלול שירותי רפואה נוספים

ניידת MRI בעכו. צילום: דוברות שירותי בריאות לאומית

בשורה לתושבות ותושבי הצפון: מכשיר MRI חדש שיופעל על ידי בית החולים אסותא חיפה, בשיתוף לאומית שירותי בריאות, לחברי כל קופות החולים. המכשיר, שהחל לעבוד החודש, מתוכנן לבצע למעלה מ-10,000 בדיקות בשנה הקרובה והפעלתו תשפיע על זמינות התורים לבדיקות הדימות.

מכשיר MRI זה הינו ברישיון של לאומית שירותי בריאות והוא המכשיר הראשון אותו מפעילה לאומית בשותפות עם אסותא. הוא מצטרף למכשיר ה-MRI הנוסף שמפעילה אסותא לתושבי הצפון בחיפה והושק בשנת 2020. במהלך שנת 2025 המכשיר, הממוקם בניידת, יועבר למבנה קבוע במרכז רפואי חדש שתקים אסותא בעכו ויכלול שירותים רפואיים נוספים.

"בחרנו בעיר עכו להצבת והפעלת מכשיר MRI הראשון של 'לאומית' כיוון שאנו רואים בתושבי הצפון בכלל ובעכו בפרט יעד אסטרטגי לקידום ושיפור הרפואה בישראל, בוודאי בימים קשים אלה העוברים על תושבי הצפון", מסר חיים פרננדס, מנכ"ל לאומית שירותי בריאות. "אני מודה ל'אסותא' על שיתוף הפעולה".

נועה שמש, מנהלת בית חולים אסותא חיפה, הוסיפה: "מבצע מורכב להקמת שירות רפואי חשוב ונדרש הושלם זה עתה בעיר עכו. אני מודה לעיריית עכו על התמיכה והגיבוי, ולשותפינו בקופת חולים לאומית ובמחוז הצפון, ובטוחה כי שירות זה, שיונגש גם לחברי קופות נוספים ויפעל בסטנדרטים גבוהים, ישדרג את שירותי הרפואה בגזרה הצפונית לרווחת כלל התושבים".

נושאים קשורים:  מכשירי MRI,  אסותא חיפה,  קופת החולים לאומית,  חדשות,  עכו
תגובות