מינויים

פרופ' אריאל רוגין מונה למנהל המערך הקרדיולוגי ב"הלל יפה"

פרופ' רוגין הוא מומחה בקרדיולוגיה ובעל שם בתחומי מחקר שונים בקרדיולוגיה התערבותית. בשנים האחרונות שימש כמנהל היחידה לקרדיולוגיה פולשנית ברמב"ם

פרופ' אריאל רוגין, מנהל המערך הקרדיולוגי ב"הלל יפה"

פרופ' אריאל רוגין, מונה למנהל החדש של מערך הלב במרכז הרפואי הלל יפה. הוא החליף את פרופ' אברהם שוטן הפורש לגימלאות.

פרופ' רוגין הוא מומחה בקרדיולוגיה ובעל שם בתחומי מחקר שונים בקרדיולוגיה התערבותית. בשנים האחרונות שימש כמנהל היחידה לקרדיולוגיה פולשנית ברמב"ם.

פרופ' רוגין הוא תושב זיכרון יעקב, נשוי ואב לשלושה ילדים. סיים לימודי רפואה בטכניון בהצטיינות, התמחה ברפואה פנימית ובקרדיולוגיה, השתלם בקרדיולוגיה התערבותית במרכז הרפואי ג'ונס הופקינס בבולטימור והוא בעל תואר PhD במדעי הרפואה בנושא צמיחת מעקפים טבעיים של כלי דם. מומחיותו: טיפול בהיצרויות וחסימות בעורקי הלב, בעיקר בחולים בסיכון גבוה וחולים בזמן התקף לב. רוגין פרסם עד יותר מ-200 מאמרים אקדמיים, היה שותף לכתיבת ספרים אחדים בקרדיולוגיה וזכה במענקי מחקר ובפרסים יוקרתיים.

עם כניסתו לתפקיד אמר פרופ' רוגין כי בין תכניותיו הרחבת השירותים הניתנים במערך הלב ב"הלל יפה", מה שיתאפשר לאור "מתיחת הפנים המשמעותית הנעשית במרכז הרפואי הוותיק". במסגרת זו עתידים להיבנות בבית החולים שני חדרי צנתורים חדישים והמחלקה הרדיולוגית תזכה במבנה חדש. "שילוב של צוות מקצועי ומיומן כמו שיש היום ב'הלל יפה', יחד עם תשתיות חדשות וציוד רפואי מתקדם יאפשרו לקדם את מערך הלב בבית החולים ולהפכו לאחד המרכזים המובילים בישראל".

ד"ר מיקי דודקביץ, מנהל המרכז הרפואי הלל יפה, בירך את פרופ' רוגין לרגל כניסתו לתפקידו החדש ואמר: "נוכחות של קרדיולוג מוביל ומנהיג בדמותו של פרופ' רוגין היא משמעותית לבית החולים. אני סמוך ובטוח שהניסיון הרב והמקצועיות שלו יתרמו לקידום המערך הקרדיולוגי".

נושאים קשורים:  פרופ' אריאל רוגין,  מערך הלב במרכז הרפואי הלל יפה,  מינוי,  חדשות
תגובות
14.11.2018, 20:35

בהצלחה מכל הלב, אי שמשכמו ומעלה, היה לי הכבוד לעבוד עם אביו (פרופ' נתן רוגין) שהיה עילוי לא פחות.

אנונימי/ת
14.11.2018, 22:56

רופא מוכשר ואדם נעים הליכות

פרופ רוגין JR בהצלחה מכל הלב .
נתן היקר ברכות - התפוח אינו נופל רחוק מן העץ.
אדוארד אבינדר