מינויים

"שיבא": ד"ר רות חונא בר-און מונתה לתפקיד יו"ר ועדת ההתמחות בבית החולים

"בחרנו בה לתפקיד החשוב הזה בשל המצוינות, הדוגמה האישית, המחויבות, האנושיות והרצון לתרום לפיתוח הדור הבא של הרופאים שלנו", אמר המשנה למנכ"ל בית החולים, פרופ' ארנון אפק

הנהלת המרכז הרפואי שיבא בתל-השומר הודיעה הבוקר (ג') על מינויה של ד"ר רות חונא בר-און לתפקיד יו"ר ועדת ההתמחות בבית החולים. ד"ר בר-און החלה את דרכה בשיבא כסטז'רית, המשיכה כמתמחה ברפואת עיניים וכרופאה בכירה וכעת היא מנהלת את היחידה לנוירו-אופתלמולוגיה.

היא בוגרת בית הספר לרפואה של הטכניון בחיפה בהצטיינות, התמחתה בנוירו-אופתלמולוגיה ב-NYU. לאחר שסיימה את התמחות העל חזרה לשיבא ומשנת 2013 מנהלת, כאמור, את היחידה לנוירו-אופתלמולוגיה.

בנוסף להיותה מרצה בכירה בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב, ד"ר חונא בר-און גם שימשה כראש החוג לנוירו-אופתלמולוגיה במסגרת איגוד רופאי העיניים. היא חברה פעילה בחברה הצפון אמריקנית לנוירו-אופתלמולוגיה, בוועדת הכנסים של האיגוד ושימשה כחברה במערכת העיתון של החברה הצפון אמריקנית לנוירו-אופתלמולוגיה.

ד"ר חונא בר-און משתתפת במחקרים בינלאומיים מרובי-מרכזים ומוזמנת לעתים קרובות להרצות בכנסים בינלאומיים. חלק נכבד מפעילותה כולל הוראה למתמחים - הוראה קלינית והנחיה בעבודות מחקר. היא חברה בוועדת הקבלה להתמחות לרפואת עיניים בשיבא ומשמשת כיו"ר ועדת סילבוס של איגוד רופאי העיניים.

עם מינויה לתפקיד החדש אמר ד"ר חונא בר-און: "כמי שהתחילה בשיבא בסטז' והתמחתה כאן, התפקיד החדש מבחינתי הוא ממש סגירת מעגל. אני רואה חשיבות רבה בהוראת המתמחים וזוהי זכות עבורי לעמוד בראש ועדת ההתמחות".

פרופ' ארנון אפק, המשנה למנכ"ל שיבא ומנהל בית החולים הכללי וסמנכ"ל רפואה, אמר: "ד"ר חונא בר-און היא מהרופאות המובילות אצלנו. בחרנו בה לתפקיד החשוב הזה בשל המצוינות, הדוגמה האישית, המחויבות, האנושיות והרצון לתרום לפיתוח הדור הבא של הרופאים שלנו".

פרופ' יצחק קרייס, מנהל "שיבא", אמר: "ד"ר בר-און גדלה אצלנו, מתחילת דרכה כרופאה ועד להצטרפותה לשדרה הניהולית בבית החולים. עיסוקה בהוראת המתמחים במשך שנים הפך אותה למועמדת טבעית לעמוד בראש ועדת המתמחים של שיבא ולעצב את דור העתיד של עולם הרפואה".

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  המרכז הרפואי "שיבא",  ד"ר רות חונא בר-און
תגובות