חדשות

הדור הבא: גרסה חדשה ומשודרגת לאתר האיגוד

לאחר עבודה של למעלה משנה מושקת הגרסה החדשה והמשודרגת של אתר האיגוד לרפואת עיניים. הסבר ופרטים נוספים על כמה מהכלים החדשים שפיתחנו עבורכם

חברי איגוד יקרים,

לאחר למעלה משנה של עבודה מאומצת, מושקת בימים אילו הגרסה החדשה של אתר האיגוד.

כידוע, אנחנו מצויים בעידן של מהפכה טכנולוגית מתמשכת - מה שנכון ועדכני אתמול הוא כבר מיושן ולא חדיש היום, ובאינטרנט קצב השינויים הוא אפילו גדול יותר. חשבנו, שלאחר כמעט ארבע שנים שהאתר באוויר הגיע הזמן לעצב אותו מחדש ובעיקר - להוסיף לו הרבה מאוד כלים חדשים שיאפשרו לגולשים שלנו חווית גלישה טובה ומעשירה עוד יותר. כלים אילו פותחו לאחר עבודת אפיון וחשיבה ארוכה, בשיתוף רופאים ומומחים בתחום - ובסיוע ועד האיגוד בראשות פרופ' דוד צדוק - אנחנו מודים לכולם על הסיוע.

בכניסה הראשונה לאתר תתבקשו להירשם. תהליך ההרשמה הוא מהיר וקל, כאשר גולש שכבר נרשם לאתר בעבר יתבקש מטעמי אבטחת מידע לרענן את סיסמתו, וכן לעדכן את תחומי התמחותו ואת תחומי העניין שלו.

אתר האיגוד עבר שינוי תפיסתי ועיצובי, המאפשר לנו להבליט את תכני האיגוד החשובים, ובנוסף תכנים שונים מהארץ ומהעולם, למקד את הקשב של הגולשים בתכנים החשובים והרלוונטיים ולהנגיש עוד יותר את התכנים העוסקים בתחומי העניין שלכם - מהאיגוד, מהארץ ומהעולם. בכך יהיו אתרי האיגוד פלטפורמת תוכן המרכזת (כמעט) את כל מה שרלוונטי אליכם.

באתר החדש תמצאו בין השאר אפשרות לפתוח בלוג אישי, כדי לחלוק מחשבות, דעות ורעיונות עם חברים אחרים. בלוגים נבחרים יובלטו בעמוד הבית שלנו על פי בחירת העורך. בקרוב נעלה גם פיצ'ר חדש - שו"ת - שאלות ותשובות - שיאפשר לכם להתייעץ ביניכם על כל נושא מקצועי שתבחרו.

בגרסה החדשה של אתר האיגוד הושקעו משאבים רבים, על מנת להפוך אותו לטוב יותר, שימושי יותר ובעיקר ידידותי יותר עבור הגולשים שלנו. כמו כל מוצר טכנולוגי, יתכן ויהיו מספר תקלות בימים הראשונים להשקתו. נבקש את סבלנותכם ובעיקר – נשמח לשמוע כל תגובה, הצעה, פידבק ורעיון שיש לכם בכל נושא – למייל - [email protected]

אנחנו מקווים ומאמינים שתמשיכו להביע אמון בנו וכי תמצאו את הגלישה באתר מהנה ואיכותית עוד יותר,

בברכת המשך גלישה נעימה,

מערכת האתר

נושאים קשורים:  חדשות
תגובות