חדשות

פרופסור זיו גיל מונה לעורך בעיתון האקדמיה האמריקנית לניתוחי ראש וצוואר

נוסף לכך, ד"ר עידי מצר, רופא עיניים בכיר ברמב"ם מונה לסוקר מאמרים למערכת כתב העת של רפואת העיניים בארה"ב

פרופסור זיו אלכסנדר גיל (הצילום באדיבות דוברות רמב"ם)
פרופסור זיו אלכסנדר גיל (הצילום באדיבות דוברות רמב"ם)

פרופסור זיו אלכסנדר גיל, מנהל מחלקת אף-אוזן-גרון במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה, מונה לתפקיד עורך בעיתון הרשמי של האקדמיה האמריקנית לניתוחי ראש וצוואר, ה- Otolaryngology Head and Neck Surgery.

פרופסור זיו אלכסנדר גיל (הצילום באדיבות דוברות רמב"ם)

פרופסור זיו אלכסנדר גיל (הצילום באדיבות דוברות רמב"ם)

בספטמבר השנה נכנס פרופסור גיל לתפקידו ברמב"ם, לאחר שניהל את יחידת כירורגיית ראש צוואר באיכילוב. הוא בוגר לימודי רפואה באוניברסיטת בן גוריון בבאר-שבע ואת ההתמחות באא"ג ובכירורגיית ראש צוואר עשה במרכז הרפואי סוראסקי-איכילוב בת"א. את ההשתלמויות שלו ביצע בין השאר ב-Memorial Sloan Kettering Cancer Center בניו-יורק וב-University of Pittsburgh School of Medicine, ואת הפלושיפ ב-University of Miami School of Medicine.

הוא היה מנהל וחוקר בכיר במעבדה לחקר הסרטן במרכז הרפואי סוראסקי בת"א, עמית מחקר במרכז הסרטן "ממוריאל" וחבר מערכת ושופט מאמרים ביותר מ-12 עיתונים רפואיים ומחקריים בעולם. הוא גם יועץ של הקרן הדו-לאומית למחקר אמריקה-ישראל.

פרופ' גיל צבר עד כה פרסים רבים, ביניהם פרס מטעם איגוד הכירורגים לניתוחי ראש וצוואר של ניו-יורק, ונבחר לרשימת 1,000 המחברים המשפיעים ברפואה (Faculty of 1,000). הוא כתב יותר מ-40 פרקים ב-3 ספרים על נושאי התמחותו והציג את עבודותיו ביותר מ-100 כנסים.

תחומי העניין העיקריים שלו הם: כירורגיה אונקולוגית של גידולי הראש והצוואר, כירורגיה של גידולי בסיס הגולגולת, כירורגיה אנדוסקופית של גידולי חלל האף ובסיס הגולגולת, ניתוחי בלוטת המגן והפרה-תירואיד, ניתוחי בלוטות הרוק והפרוטיס, אונקולוגיה של גידולי הראש והצוואר ומחקר בסיסי ויישומי לפיתוח טיפולים חדשניים בסרטן.

נוסף לכך, ד"ר עידי מצר, רופא בכיר במחלקת העיניים ומרכז תחום רפואת העיניים בילדים ברמב"ם, מונה לסוקר המאמרים מטעם מערכת כתב העת OPHTHALMOLOGY של האקדמיה האמריקנית לרפואת עיניים, הנחשב לעיתון הקליני החשוב בעולם בתחום רפואת העיניים.

ד"ר עידי מצר (הצילום באדיבות דוברות רמב"ם)

ד"ר עידי מצר (הצילום באדיבות דוברות רמב"ם)

ד"ר עידי מצר עוסק בניתוחים ובמחלות עיניים של ילדים ובפזילה. הוא מומחה למחלות גנטיות של מערכת הראייה, מרצה נלווה בטכניון וחבר פעיל באיגוד הישראלי והאמריקני למחלות עיניים בילדים ופזילה. הוא השתלם בנושאים שונים הקשורים למחלות עיניים בילדים, בפזילה בקרב ילדים ומבוגרים ובמחלות גנטיות של מערכת הראייה ב-Hospital for Sick Children, המסונף לאוניברסיטת טורונטו, בקנדה.

תחומי מחקריו העיקריים הם מחלות תורשתיות מחוללות עיוורון והפרעות באופטיקה של העיניים ופזילה. ד"ר מצר הוא חבר מערכת בעיתון איגוד רופאי העיניים בישראל וסוקר מאמרים מומחה עבור עיתונים רפואיים שונים אחרים בארץ ובאירופה. הוא בוגר בהצטיינות של בית הספר לרפואה של הטכניון בחיפה והתמחה במחלות עיניים ברמב"ם.

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  המרכז הרפואי "רמב"ם",  כירורגיית ראש וצוואר,  ד"ר עידי מצר,  פרופסור זיו אלכסנדר גיל
תגובות